sobota, 2 marca 2013

# 1

    Odkąd trafiłam na bloga Drewnianej Kobiety, moje drewniane życie zaczęło znów powoli przeć do przodu. Nie zrzucam całej winy na nią - brońcie mnie Jasności! Po prostu jej blog i małe cuda, które tam tworzy, dały mi w pewien sposób psztyka w nos i od tamtej pory mam więcej energii i ochoty na włóczęgę po lesie w poszukiwaniu drewna i robienia zdjęć. 
    Zdjęcia co prawda mi nie wychodzą jak na razie. Jednak posiadam cichą nadzieję, że w końcu ogarnę ten aparat tak, że będą wychodzić. 

    Dzisiaj moja skromna osoba zagościła na przystani. Można na niej bardzo ciekawe rzeczy znaleźć - w sensie bardzo ładne drzewa i drewna :D - a bosmani również posiadają kilka fajnych desek, do których może kiedyś się przytulę :)
    Jednak trochę pochodziłam po niej i niestety tym razem nic ciekawego do transportu na własną kieszeń nie znalazłam. Dziwnie bym wyglądała z półtora metrową brzozową gałęzią mającą średnicę 20 centymetrów... Jednak znalazłam kilka fajnych, wolno leżących pieńków, które z dużą chęcią przytulę i muszę porozmawiać z Drewnianym Panem, czy leśniczy również i tam urzęduje. 
    Zobaczy się.
    A teraz kilka zdjęć z dzisiejszego dnia :)

Nasze przystaniowe koty. Wiecznie pałętające się pod nogami, wiecznie głodne :)



Mój brat skrobiący Katarzynkę, naszą przystaniową motorówę z lat 70 :)

 Jakaś huba.

Wiórki zostawione przez nasze przystaniowe drewniaki - Bobry :)

Najwspanialsza ruina na świecie - wieżyczka nawigująca na wejście na przystań :)

 Kiślak sarenka biegnący do mnie :)

Kolejna huba :) 

I rów w lesie, jeden z bardzo licznych :)

    Pozdrawiam i do następnego :)

2 komentarze:

  1. Piknie :) A wiesz, jak zobaczyłam te wiórki, pomyślałam sobie "wow, jakie piękne wiórki", natychmiast zrodził mi się w głowie pomysł, na ich wykorzystanie. Przyj do przodu Drewniana, przyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w domu mam już jedną paczkę wiórów, którą muszę wykorzystać :D Zrodził mi się pomysł świeczki :D Jak w końcu ruszę tyłek i ją zrobię, to z pewnością wrzucę zdjęcia :D

      Usuń