wtorek, 12 marca 2013

ೊ Biblioteczne inspiracje - miejsce na książki i czytanie

    Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że jestem uzależniona od czytania. Jeśli nie książka, to notatki na Waszych blogach, artykuły na portalach czy najzwyczajniejsza gazeta. Czasami trafią się jakieś ciekawsze dyskusje czy rzucane pomysły na np. wizażu. Czyli krótko mówiąc wszystko to, co zdoła mnie zainteresować ; )
    Nie ukrywam również, że nie lubię czytać byle gdzie. Muszą to być miejsca, które lubię albo od razu mi się podobają. Czasami czytam w pociągu, pod warunkiem, że siedzę w przedziale sama albo z osobami, które nie rozmawiają z sobą tak, jakby osoba obok siedziała dziesięć metrów dalej i zachowywał się tak, jakby nie wiedziały, że przecinek to znak interpunkcyjny, a nie brzydkie określenie żeńskiego ssaka leśnego... Nienawidzę czytać w samochodzie - może to ma coś wspólnego z "chorobą" imitującą chorobę błędnika (momentalnie niedobrze mi się robi na wszelkie udziwniacze zapachowe namiętnie wieszane przez młode pokolenia w samochodach albo sam zapach benzyny/gazu - i wtedy moja boląca głowa i żołądek coraz bliżej przełyku mówią "Panu/Pani dziękujemy za "miłą" przejażdżkę..."), niemniej nie lubię.

    Drugie moje wyznanie to fakt, że gdybym miała dostateczne fundusze, to mój pokój dawno przestałby mieścić w sobie meble na ciuchy, a raczej wszystkie cztery ściany posiadały długie i wysokie pod sufit regały - mam bardzo dużo książek przeczytanych w formie ebooka bądź mbooka i równie wiele do zakupienia w jakiejś przyszłości :) I w nich nie znajdują się książki pisane tylko współcześnie. Jest tam wiele pozycji, które już dawno przestali wydawać na nowo i dość trudno je dostać w przystępnej cenie w zadowalającym stanie. 
    Jednak uwielbiam spoglądać na zdjęcia, które przedstawiają moje małe pragnienie posiadania własnej, domowej biblioteczki :)





    Ostatnie zdjęcie jest dla mnie przeurocze :) Chociaż wiem, że w moim i znajomych przypadku nie udałoby się tak grzecznie w namiotach i bez żadnych umilaczy humoru :) Ale może kiedyś moje dzieci ze swoimi rówieśnikami... :D



    Bardzo fajny motyw szafy na książki :) Kiedyś na pewno takiej się dorobię, tylko trza będzie coś ładnego znaleźć w lesie i wysezonować :)


     Na pewno kiedyś się dorobię takiego wspaniałego miejsca na chwilę relaksu przy książce :D A może nawet kilku.

 Lubicie czytać książki? Czy macie to szczęście w nieszczęściu, że ledwie strona nad książką i kima do rana? Jaki typ literatury najbardziej preferujecie? Macie coś, czym byście chcieli się podzielić z innymi, coś, co warto przeczytać? 

Pozdrawiam
Panna Drewniana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz