wtorek, 3 września 2013

Liebster Award Panny Drewnianej :)

    Łaaa! Moja pierwsza nominacja do LA :D 
    Wreszcie się doczekałam, już myślałam, że w życiu nie doczekam się tego :D Dziękuję Ci ślicznie Dobra Kobieto i odpowiadam na Twoje pytania :)

1. Słuchasz jeszcze muzyki z płyt winylowych?
Niestety nie. Jednak zamierzam kupić sobie gramofon i wówczas z pewnością będę :)

2. Piszesz listy/wysyłasz pocztówki?
Również nie. Jednak powoli przymierzam się, by zacząć się bawić w PosstCrosing :)

3. Lubisz polskie żarełko?
Lubię każde żarełko :) Jednak zdecydowanie wolę zagraniczne - makarony, ryże, dziwne ostro-kwaśne smaki :) Mniam :)

4. Jaka pogoda jest Twoją ulubioną?
Nie mam ulubionej pogody. Odkąd stałam się wrażliwa na ciśnienie, moim jedynym wymogiem jest ustabilizowany barometr :) Wówczas jestem szczęśliwa.

 5. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Nie mam owakiej. Jestem otwarta na to, co przyniesie mi los i moje pragnienia :) 

6. Jakie blogi najbardziej lubisz przeglądać?
Nie mam konkretnych preferencji. Często kręcę się po blogach i czytam i dodaję do blogrolla. Najważniejsze, by blog miał w sobie to "coś", co sprawi, że będę chciała tam zaglądać często i częściej.

7. Czego nigdy w życiu byś nie zrobił/a, nawet za największe pieniądze?
Nie zdradziłabym Pana Drewnianego. Nigdy. Prędzej piekło zamarznie.

8. Czego aktualnie nie możesz się doczekać?
Sylwestra. Jak się uda, to wówczas będziemy razem non-stop przed 2-3 dni :) I odpoczniemy wspólnie ze znajomymi bez żadnej dzikiej ganianiny i innych stresujących zdarzeń.

9. Posiadasz jakieś uzależnienia?
Jeśli włosomaniactwo można uznać za uzależnienie, to tak. Poza tym jestem uzależniona od czytania. I uzależniona od robienia czegokolwiek w pracy. Nienawidzę przerwy, bo po niej ciężko mi się wraca do rytmu. No i trudno mi usiedzieć w miejscu, jak cały czas mnie nosi, by coś robić.
I od muzyki! O Jasności! Dnia nie przeżyję, jak nie mam z sobą słuchawek od telefonu...
W pracy jestem uzależniona od kawy. W domu jej w ogóle nie piję. 

10. Wolisz spać ile wlezie czy wstawać o świcie?
Nie śpię "ile wlezie". Jestem sową, czyli kładę się o 4-5 rano spać, a wstaję o 12-13. Czyli jak widać, naukowe 8h jest odespane. Teraz przez pracę śpię po 5-6h - idę spać o północy, pierwszej, a wstaję o szóstej. 

11. Na czym spędzasz najwięcej wolnego czasu?
W chwili obecnej na czytaniu. Nie chce mi się nigdzie wychodzić, a książki bardzo dobrze rozładowują napięcie po minionym dniu :) Drugie miejsce zajmuje spanie :D a trzecie Pan Drewniany. Wolałabym, żeby było na opak, ale dobrze, że w ogóle jest...


I nadeszła chwila na zadanie swoich 11 pytań i nominację kolejnych 11osób do zabawy :) Zatem zaczynamy :)

Pytania:
1. W jaki sposób zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Bez jakiej rzeczy nie mogłabyś się obyć w ciągu dnia?
3. Jakie hobby na chwilę obecną zajmuje Twoją głowę?
4. Jaką książkę w tej chwili czytasz bądź jaką ostatnią książkę ostatnio czytałeś?
5. Jaką książkę chciałbyś/ałabyś mi zaproponować do przeczytania? Czemu tę?
6. Jesteś porannym ptaszkiem czy nocną sową?
7. Opowiedz mi jedno ze swoich przeżyć, które szczególnie utkwiło Ci w pamięci :)
8. Twój ulubiony dzień tygodnia?
9. Jakie trzy cechy (fizyczne i/bądź psychiczne) skreślają nowo poznaną osobę jako Twojego partnera?
10. Jakie trzy cechy skreślają nowo poznaną osobę jako Twojego przyjaciela?
11.  Kawa, herbata, kakao czy czekolada? :)

Nominuję:
1#AlinaNeumann, 2#Drewniano mi, 3#Mruczanki, 4#Derva, 5#Kobiece Spojrzenie, 6#Skrzypaczkę, 7#Ariadnę, 8#Mruczanki, 9#Włosy koloru blond, 10#Aloveliness i 11#Szalonego Naleśnika :D
Z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi :)

Pozdrawiam :)
Panna Drewniana

6 komentarzy:

  1. Postcrossing dobra rzecz, sama się w to bawię, choć ostatnio rzadziej coś wysyłam, ale mam zamiar to poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne uczucie to musi być, jak dostaje się pocztówkę z jakiegoś Budapesztu czy z Kenii :D

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :). Jak tylko znajdę chwilę, postaram się odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. a z kolei ja mogłabym kłaść się spać "z kurami" i spać do południa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff miałam kupę roboty i zbyt mało czasu na blogowanie, dopiero teraz znalazłam chwilę, to odpowiem chociaż na pytania :)
    1. Zastanawiałam się nad założeniem strony internetowej dla swojej twórczości, ale jakoś przypadkiem natknęłam się na bloggera, zorientowałam się, że to całkiem fajna alternatywa i tak się zaczęło :)
    2. Chyba bez smartfona, niestety ...
    3. Drewnowanie :D A jakie widać na moim blogu www.derva.blogspot.com :)
    4. Czytam "Bogumiła wiślanina" autorstwa Pawła Rochali.
    5. "Sekret". Dlaczego? Dzięki niej zmieniłam swoje postrzeganie świata, jestem szczęśliwsza odkąd "nastroiłam się" pozytywnie :)
    6. Śpiochem :P Ale jak trzeba to sową raczej, ranne wstawanie to to czego nie lubię :P
    7. Jakoś nie mogę zebrać myśli ...
    8. Sobota wieczór.
    9. Niechlujstwo, chamstwo, egocentryzm.
    10. Nielojalność, nieszczerość, interesowność.
    11. Niegdyś czekolada, ale odkąd się uczuliłam z uwielbieniem pijam kawę :)

    Pozdrawiam,
    Nevrinn :)

    OdpowiedzUsuń